2009. február 8., vasárnap

Frissítve! - Gaál Csaba tanácsadó igazgató levele


Iványi Péter ügyvéd megkért, hogy közöljem, az alább olvasható idézőjeles sorok nem Iványi úr véleményének részét képezik, hanem azért fogalmazta (nekem), hogy én, a blog szerzője, saját nevemben tegyem közzé amolyan sajtóhelyreigazításképpen. Én viszont úgy éreztem, hogy ez az ügy még nem lett tisztázva megnyugtatóan, és az információt sem elsősorban a megnevezett személyektől kaptam, így úgy gondoltam, hogy mindez Iványi úr véleménye, azt pedig - kérésére - közzé kellett tennem.

“Aykler-al kapcsolatos irományom a Magyar Ház új tagjaival kapcsolatban téves információ alapján történt, és ezt a téves információt Horváth István, Gaál Csaba és mások adták nekem.”


Kedves Zsolt!

Érdeklődve olvastam Iványi ügyvéd úr levelét a "blog" oldalon, melyben - többek között - a fenti mondatot olvastam.

Szeretném kihangsúlyozni, hogy én soha nem beszéltem Iványi úrral a választásokkal kapcsolatban, és Aykler urat sem említettem meg semmilyen formában. Lehet, hogy a választás hevében Iványi úr összetévesztett engem valaki mással, sőt, ez nagyon valószínű. Szeretném az ügyvéd úr értésére adni, hogy én vagyok az a Gaal Csaba, akinek az igazgatósági gyűlésen ő, az ügyvéd, megkérdőjelezte, hogy a kereseti adómat helyesen fizetem be az állami adóhivatal részére, noha ehhez a kérdéshez neki semmi köze nem volt. Úgy látszik az ügyvéd úr kicsit többet "téved" mint ami a megengedett lenne egy ügyvéd részéről, remélem minél előbb leszokik arról, hogy olyat állítson, ami nem történt meg, de ami sértő más ember részére. Minden esetre furcsa, hogy ilyen ügyvéd "képviseli" a Magyar Házat...

Tisztelettel,

Gaal Csaba